2015. május 7., csütörtök

Hey :-)

Halihó, az én nevem Laura és eléggé kezdő lennék a fordítás terén. Viszonylag sokat fordítottam már hosszabb-rövidebb cikkeket, de fanfictiont még soha. Ez az első történet amire felkaptam a fejem; valakinek ezt le kell fordítania. Készüljetek fel mert ez a történet mindenkit ki fog készíteni lelkileg. Úgyhogy élvezze mindenki aki Larrys, aki nem Larrys, aki szereti a fiúkat, aki nem szereti, mindenki, mert nagyszerű időt fogunk együtt tölteni. :-)
A frissítések mindig a szabadidőmtől függően lesznek. Nemsokára hozom az első részt, addig is iratkozzatok fel és kíváncsian várom a véleményeket :-)

A fanfictiont nem én írtam, én csak szimplán fordítom.
Minden (jog) a szerzőt illeti. A történetben többek között előfordulhatnak szexuális jelenetek illetve trágár szavak, ezekért felelősséget nem vállalok.
Az eredeti történetet itt találhatjátok meg.
Az elérhetőségem a Google+ profilom leírásában van, amit jobb oldalt találhattok meg xx 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése