2015. május 21., csütörtök

A blog első díja + néhány fontosabb információ

Nagyon köszönöm a díjat Payne Rosalia-nak, a "Te vagy a végzetem" című blog írójának <3

12 dolog a saját blogomról:
1. Mint többször is említettem már, nem én írom a blogot, én csupán fordítom azoknak akik még nem tudnak olyan jól angolul.
2. Rengeteg időt el szoktam pazarolni az olyan kifejezésekkel amiknek nincsen magyar megfelelőjük, mert mégis csak ugyanazt a hatást szeretném kelteni mint ami az eredeti verzióban van.
3. A dizájnt jelenleg két kedves barátomnak, Alíznak és Evelinnek köszönhetem. <3
4. A blogot én majdnem 2 hónapig olvastam, ugyanis nekem az elején nem igazán tetszett és elég lassan haladtam vele :D Mármint szívesen olvastam, de nekem teljesen sablonos sztorinak tűnt.. Aztán a hetedik fejezetnél elbőgtem magam, és onnantól kezdve tudtam hogy bele fogok halni az olvasásba..
5. Lesz olyan rész amikor Harryt fogjátok nagyon utálni, és olyan is lesz amikor Louist.
6. Ez volt az első blog amin elsírtam magam, illetve a legtöbbet is ezen sírtam.
7. Ha ráléptek a "Karakterek" nevű opcióra az oldalsó sávban, láthatjátok hogy lesz egy Dominic nevű szereplő is akinek a neve hallatán mindig sírni fogtok majd és Dylan O'Brien-ként kell őt elképzelni.
8. Mindig elküldöm valakinek az újabban lefordított részt, hogy lássam vannak-e hibáim stb.
9. Én ezt a fanfictiont igazából bárkinek tudom ajánlani, annak is aki nem shippeli Larryt, mert egyszerűen tökéletes a történet és szívszorongató.
10. Szerintem bele fog telni 1 évbe míg lefordítom a teljes blogot. :D
11. A 90. Chapter környékén van egy erősebb figyelmeztetés a gyengébb idegzetű embereknek.
12. 140 chapter.

Kérdések - válaszok:
1. Szereted a fanfic blogokat? Miért?
- Nos, igazából nekem nagyon fura magyar fanfictionöket olvasnom, így nem is igazán szoktam bloggeren sem.. Általában wattpaden szoktam olvasni, de néha tumblrn. Mindig olvasok valamit, most is elkezdtem egy újat :-D
2. Mit gondolsz a kinézetről?
- Nekem borzasztóan tetszik, de komolyan, amikor megláttam hogy díjat kaptam egy ilyen blogtól, el voltam ájulva.
3. Örültél, mikor megkaptad a díjat?
- Szavakkal nem lehet kifejezni mennyire.


A díjat továbbadom minden kedves olvasómnak, akik bíznak bennem ((remélhetőleg)) és továbbra is olvassák a blogot :-) xx
Van pár kérdés amire nem válaszoltam ugyanis nem tudtam rájuk válaszolni, remélem ez nem probléma de még sosem volt blogom meg díjat sem kaptam, így is segítséget kellett kérnem :D
Itt megtalálhatjátok a további kérdéseket a hetedik díjnál x



Update:
A következő 2 hétben nem igazán lesz update, ugyanis elutazom, de igyekszem még egy részt lefordítani előtte. Viszont utána minden normális lesz megint mivel nem szeretnélek sokáig kínozni titeket :-D
Valamint szeretnék oldalra egy chatet is, ami lehetőleg nemsokára fent lesz az oldalon és így könnyebben tudunk majd egymással is kommunikálni x
Köszönöm szépen az eddigi bizalmat az olvasóimnak, a visszajelzéseket, mindent amit írtatok, borzasztó jól esik. Nektek csinálok itt mindent, mert nekem ti vagytok itt az elsők. Ezek mellett ismét köszönöm Payne Rosalia-nak a díjat ugyanis ez egy olyan fajta visszajelzés amire sohasem számítottam volna, és ez is azt bizonyítja hogy mennyire bíztok bennem :-)
Sajnálom hogyha megijesztettelek titeket és azt hittétek új rész van, de nem. Viszont elárulhatok valamit cserébe: a kilencedik fejezetet még erre a hétre terveztem :D

Köszönöm, Laura xx






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése