2015. június 20., szombat

Tizenhatodik fejezet

{ Ha tetszik a történet, ne felejtsetek el kommentelni, +1-ezni és feliratkozni :-) }



*Louis szemszöge*
- Szakítani fogsz Lilyvel? - kérdezi Harry amikor sétálunk vissza az autóhoz.
- Én-én nem tudom?
- Muszáj lesz - erőlteti.
- Nem mehetek csak úgy oda hozzá hogy közöljem vele, 'most szakítok', mindenféle ok nélkül - hadonászok a kezeimmel.
- De megteszed?
- Harry, remélem hallod amit beszélsz. Ténylegesen menjek oda hozzá, és mondjam azt neki ''Szia Lily, szakítok veled mert meleg vagyok és csak kihasználtalak hogy féltékennyé tegyem a srácot aki tetszik. Ne vedd rossznéven.' ?
- Ha így mondod el, akkor csak hagyd ki a meleg részt - nevet és folytatja a vezetést.
Mit fogok kezdeni Lilyvel, nagyon aranyos lány, és népszerű is. Ha visszamehetnék az időbe és megtehetném hogy ne őt hívjam randira, megtenném.
- Azok az én ruháim? - mutatok a hátsó ülésen lévő ruhákra amik valószínű aznapról maradtak ott amikor Harry és én lógtunk a suliból majd végül bőrig áztunk. Miért vannak még mindig itt? Rám néz és hátrafordítja a fejét.
- Um-kimostam neked őket.
A nevetés hatására hátradöntöm a fejem.
- Még a saját ruháidat sem mosod ki.
Látom ahogy forgatja a szemeit de ignorálom a reakcióját.
- Ez csak az utóbbi 2 hétben történt meg.
- Persze - használom a szarkazmusom.
Mindketten úgy döntünk, hogy visszamegyünk az iskolába. A jegyeim semmivel sem lesznek jobbak attól, hogy többet lógok annál is, mint amennyit eddig sikerült.
- Szóval akkor dobod Lilyt? - teszi fel a kérdést Harry újra, amíg elkísér a következő órámhoz.
- Muszáj lesz, nemde? Miért vagy ennyire türelmetlen, miért akarod hogy ilyen gyorsan szakítsak vele?
A feje a föld felé néz és mindkét keze a nadrágja első zsebében leng.
- Nem bírom elviselni hogy valaki más a tiednek hívjon.
Amit mond, az alig hallható. Az orra alatt mondja de én hallom. A szívem szárnyalni kezd a szavai hallatán. Sosem tudtam volna elképzelni azokat a szavakat kijönni Harry szájából, nemhogy rólam mondja ezeket.
- Mit mondtál?
- Csak több ideig vezeted őt félre - természetesen nem ismétli el, de igaza van.
- Rendben.
Becsengetnek a harmadik órára. Biztos vagyok benne, hogy Lily rákérdez, hogy miért nem voltam ott vele az első óra végén.
Sietve próbálom utolérni amikor látom a folyosón sétálni. A harmadik órája lyukas, jobb lesz ha kihasználom az időt.
- Szia! - kiabálom mögüle, majd megfordul.
- Szia - összeráncolja a szemöldökét.
- Beszélhetnék veled?
- Persze.
A kezénél fogva vezetem a könyvtárig. Kihúzom a széket az asztaltól, jelezve hogy üljön le. Hogyha szakítani fogsz vele, akkor legyél egy úriember még mielőtt megteszed. Leül majd követem és vele szemben elhelyezkedem.
Kicsit kínos eleinte, senki sem beszél. Veszek egy mély levegőt és nyelek egyet. Vágjunk bele.
- Sajnálom. Lily, minden szempontból aranyos vagy de nem lehetek veled. Ne érts félre mert egy csodálatos lány va-
- Most szakítasz velem?
Meglepődötten látom hogy mosolyog. Ki mosolyog amikor éppen szakítanak vele?
- Igen. Nem miattad, miattam, tudom hogy minden srác ezt mondja amikor dobják a barátnőjüket de ez más-
- Mert sosem kedveltél igazán, huh?
Nagyra tágult szemekkel rántom fel a fejemet. Egész végig tudta? Vagy nem játszottam elég hihetően?
- De - válaszolok gyorsan, mindenféle további kérdést elkerülve.
- Hazudsz. Louis... - a kezeit az enyémre helyezi majd folytatja - akárki is a srác, egy nagyon szerencsés segg lehet. Nem olyan vagyok mint Marie és a többi elbaszott ember ebben a városban akik olyan embereket ítélnek el mint te. A titkod biztonságban van nálam. Emellett, nem gondolod hogy a mai csók elég féltékennyé tette a srácot aki tetszik neked? - kacsint. Mi a fasz?!
- M-mi? Hogyan?
- A bátyám meleg. Nagyon hasonlítasz rá de ő már boldog házasságban él élete szerelmével, és még sosem volt boldogabb. Ő is valami hasonlót tett korábban mint amit te, így rájöttem - rántja meg a vállát, mintha nem lenne nagy ügy. Hülyének érzem magam hogy mindvégig tudta. Ugyanakkor nem érzem magam akkora szarnak mint ezelőtt.
- Sajnálom, hogy kihasználtalak Lily, Nagyon aranyos lány vagy és bárki szerencsés lenne, ha az övé lehetnél. Ha van bármi, amivel kárpótolhatnálak, megteszem - mosolygok majd viszonozza. Elengedi a kezem és a tekintete már mögöttem van. Megfordulok, Harryt nézi. Harry a könyvtár ajtajának keretéhez van dőlve, a telefonját bámulva, nem véve tudomást egyikőnkről sem.
- Nos, van valami amiben segíthetnél.
Azt gondolja amit én gondolok? Nem, nem, nem, nem. Elkezdek pánikolni.
- Mi az? - fordulok vissza Lily felé.
- Már egy ideje tetszik, tudom hogy ő nem az a típus akire gondolnál, hogy egy ilyesfajta lánynak bejön, de minden lány szeretne egyszer egy rosszfiúval randizni. Láttalak beszélgetni vele néhány hete, és gondoltam kisegíthetnél. Kérlek? - ajkat biggyeszt és maga elé teszi a kezeit, mintha könyörögne. Ki van zárva. Rosszat tettem azzal, hogy kihasználtam, de nem engedem hogy ez megtörténjen.
- Van barátnője - szalad ki a számon. A szavak gyorsabban hagyják el a számat mint ahogyan felfognám.
- Tényleg? De még sosem láttam senkivel? - ráncolja a homlokát, a fejét megrázva.
- Nem idevalósi. Ott lakik ahol én laktam korábban. Ez az oka annak, hogy Harry és én elkezdtünk beszélgetni. A lány azz egyik jó barátom volt és mindig róla beszélt. Úgy költöztem ide, hogy tudtam, legalább ismerni fogok valakit.
A hazugságom hihetőbben jön le mint ahogy vártam. Lily beharapja a száját és sóhajt.
- Basszus. Egy nagyon szerencsés lány, ezt elmondom.
- Igen, igen szerencsés lány.
Nem bírom ki de elmosolyodom, tudván, hogy a 'lány' az egy 'srác', és az a 'srác' én vagyok.
- Szia Harry - köszön Lily, én pedig meglepődve fordulok meg és veszem észre hogy Harry mögöttem áll.
- Szia Lulu?
- Lily - javítja ki. Tudom, hogy csak úgy tettet mintha nem tudná a nevét, és ez cuki.
- Tök ugyanaz - válaszol. Az itteni Harry semmit sem ér ahhoz a Harryhez képest, akit megismertem. Egy kis megkönnyebbülést ad, hogy hogyan bánik itt az emberekkel.
Lily megforgatja a szemeit és végre elhagyja a könyvtárat.
- Azt hittem órára mentél?
Harry csak a földet bámulja. Nem akar a szemembe nézni.
- Nem mehetek vissza.
- Miért?
- Felhívták az anyukámat miután nem voltam második órán.
- És? Biztos vagyok benne, hogy nem fog megharagudni ha később érsz haza büntetés miatt.
Ő csak az ujjaival játszadozik, azokat bámulva. Végül felnéz rám egy nyers tekintettel.
- Louis, kirúgtak.
- Mi? Engem is ki fognak rúgni a hiányzások miatt! Anya ki fog nyírni.
- Nem, nem azért rúgtak ki.
Egy megkönnyebbült sóhaj hagyja el a számat. Bár még mindig aggódom Harryért.
- Akkor? - döntöm oldalra a fejemet. Össze vagyok zavarodva. Harry vesz egy mély levegőt és egy székre mutat, jelezve hogy üljek le.
Leülök, majd ő is elhelyezkedik.
- Miután nem jelentem meg a második órán, a tanár megkérdezte az osztályt, hogy nem látott-e esetleg valaki. Egy gyerek azt hitte, hogy vicces lesz ha a mellette ülőnek poénkodik, és azt mondta 'Valószínű kint füvezik, mostanában úgyis bűzlik a fűtől.' Természetesen a tanár komolyan vette és lehívta az igazgatót. Elmentek ellenőrizni a szekrényemet, és megtalálták amit kerestek. Majd felhívták az anyukám és egyebek. Most pedig itt vagyunk.
- Ugye nem vonták bele a rendőrséget? - veszek nehezen levegőt.
- Nem, semmi ilyesmi. Keveset találtak. Anya könyörgött nekik hogy ne vonják bele a hatóságokat az ügybe, úgyhogy azt mondták - zsaruk vagy kicsapás.
- Te választottad a kicsapást?
A mellkasom összeszorul azt gondolván, hogy ő választotta a kicsapást így többé nem látják a többiek hogy velem beszél.
- Faszt. Anya választott. Nekem nem volt döntésem. Tudom, hogy most mit gondolsz, de bízz bennem, ennek most semmi köze nincs hozzád.
Újból megkönnyebbülten sóhajtok. Mi fog most történni? Minden alkalommal amikor kitalálunk valamit, valami közbejön és mindent elront.


{ Elképzelhető, hogy jövő héten lesz még egy, esetleg kettő rész, ez a részek hosszúságától és az időmtől függ, de utána egy hatalmas szünet lesz személyes okok miatt. Sokkal ritkábban lesznek részek, lehet hogy havonta, lehet hogy 2 hetente, tényleg nem tudom, de legalább havonta egyszer nézzétek meg az oldalt hátha sikerült valamit összecsapnom. Továbbra is szeretlek titeket, puszi. xlx }
{ Ha tetszik a történet, ne felejtsetek el kommentelni, +1-ezni és feliratkozni :-) }
{ Ahogy lesz elég időm hogy lefordítsam a következő részt, már teszem is fel. }
{ ily little cupcakes,, Laura xlx }

6 megjegyzés:

  1. Imádlak, hogy még ma hoztad a részt!❤
    Van egy olyan érzésem, hogy Harry anyukája azért választotta a kicsapást, hogy a fia ne legyen olyan sokat Louval:'c
    Mondjuk lehet tényleg csak rendőrségi ügyet nem akart, mert az a városban is rossz hírnevet ad. Idk, de akkor is borzasztóan idegesít:'D
    Ettől remélem nem hanyagolják el egymást.
    Még mindig gyönyörűen fordítasz❤
    S. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, lehet hogy igazad van. :-)
      Köszönöm xlx

      Törlés
  2. Remelem Harry nem megy masik varosba tanulni :( most kapta meg Louist erre meg kicsapjak pedig Lilykevel is szakitott mar :( ajj ez nem igazsaaaaaaaag :( :D remelem a hosszabb szunetet kibir valahogy. De mielott hosszabb szunetre mesz legyszi valami extra Happy reszt hozz *-*

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus. Nagyon tetszik ahogy forditasz. Nemreg talaltam a blogra de nem tudok vele betelni. Remelem nemsokara jon az uj resz. Puszi Csenge ❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, rettentően jól esik xlx

      Törlés