2015. október 25., vasárnap

25. Fejezet

Heeyyaaa people! It's been a long time..
Szóval itt a várva várt fejezet. Előre is és utólag is bocsánatot szeretnék kérni de szabadidőm konkrétan semmi. Nagyon remélem hogy ezentúl sűrűbben tudok új részeket hozni és boldogítani titeket, reménykedjünk a legjobban. Ez a rész is elég rövid de erről ismételten nem tehetek.
Kérlek titeket ne küldjetek annyira melegebb éghajlatokra, ugyanis ez a legelső ilyen fordításom és hát hogy is mondjam..:D Élvezzétek! xlx

 Figyelmeztetés: A következő fejezetben szexuális tartalom található.

*Harry szemszöge*
Louis a fogaival játszadozik az ajkamban található fémmel, miközben melegség tölti el az egész testem. Lassan az ágy felé nyom addig a pontig, amíg a térdhajlatom nem érinti annak a szélét. Mégegyszer utoljára meglök, így elvesztem az egyensúlyom és az ágyra esek Louist magammal rántva.
Egyre jobban érezni Louis dudorodását. Az egyik keze lassan felmászik az oldalamon, a másik még mindig finoman a hajamat húzza. Sosem gondoltam volna hogy Louis ilyen lesz, ilyen kétségbeesetten fogok neki kelleni.
- Louis - lihegek mikor kimondom a nevét.
Próbálom ellökni magamtól de ő nem veszi észre hogy én le szeretnék állni.
- Shh Harry.
A nyelve újra szinkronban az enyémmel. Végül utoljára meglököm annak érdekében, hogy leálljon.
- Louis elég - suttogom.
Az arca olyan mintha csak egy szellemet látott volna. Valószínűleg meglepődött, hogy nem szeretnék messzire menni most. A szemei az enyémet fürkészik. Egyértelműen össze van zavarodva. Majd hirtelen leszáll rólam, fel-le sétál és a keze a nyitva maradt ajkait takarják.
- S-sajnálom..Nem gondoltam...Azt hittem hogy te-
Az arca paradicsompiros, a kezei még mindig remegnek amikor az ágy felé mutat. Közelebb lépek hozzá és próbálom lenyugtatni ahogy a vállára helyezem a kezem.
- Nem erről van szó Louis, hidd el. Azóta szeretném mióta megismertelek, de nem így kéne csinálnunk, legalábbis nem most. Nem így kéne elveszítened a szüzességed, különlegesnek kell lennie, olyanná szeretném neked varázsolni amire örökké emlékezni fogsz. Egy könyvekkel teli ágy nem éppen a legkellemesebb.
A vállai leereszkednek, majd sóhajt. Tudom, hogy azért akarta csinálni hogy engem lenyűgözzön, de nem fogom ezt hagyni. Louis nem éppen olyannak tűnik akit nem érdekel hogy hol, hogyan és kivel veszíti el a szüzességét. Hogyha még olyan ember is lenne, nem engedném neki.
- Oké - mondja remegő, vékony hangon.
Látom rajta, hogy csalódott saját magában. Nem hagyhatom így.
- Louis várj.
- Mi az?
- Feküdj az ágyra.
Halványan látható ahogy az arca felvidul. Azt teszi amit mondtam. A farmernadrág anyaga még mindig feszül - az enyémet nem is említve. Odamegyek és lefekszek mellé, próbálva megnyugtatni őt.

*Louis szemszöge*
Egy pillanatra azt hittem, Harry meggondolta magát amíg le nem feküdt mellém.
- És most? - kérdem bizonytalanul, ugyanis nem értem mit kéne most csinálni.
- Érintetted már meg..magad? - kérdezi a fejét az enyémmel szembe helyezve.
- Nem - hazudok. Egyszer már igen, amikor kb. 14 éves voltam. Annak idején ez semmit sem jelentett, szimplán olyannak érződött mikor valaki saját magához nyúl. Minden szexuálisan frusztrált tinédzser keresztül megy ezen a szakaszon, az enyém pedig egy különösen rövid szakaszra sikerült.
- Hazudsz.
Francba.
- Nem igaz.
- Persze..lépjünk tovább.
Harry kicipzározza a nadrágját, majd lehúzza azt a boxerével együtt. A szemeim nagyra nyílnak a -hasa tetejéig felérő- erekciója láttán.
- Mit csinál-
Harry elhallgattat ahogy a mutatóujját az ajkaimra helyezi.
- Csak csináld amit én - az egyik kezét az ágy tetejére emeli, a másikkal pedig megfogja a méretét - gyerünk Lou, nem voltál ilyen szégyenlős néhány perccel ezelőtt.
Nyelek egy nagyot majd veszek egy mély levegőt mielőtt lehúzom a nadrágom és a boxerem a térdemig. Érzem ahogy az arcom mégjobban elpirul. Amikor Harry felé fordulok, ő már simogatja magát odalent, szemei csak engem követnek.
- Basszus Lou, cs-csináld amit é-én - nyögi el mondanivalóját.
A mozdulataim lemésolják Harryét. Mindketten egymás szemébe nézünk. A kezét fel és le mozgatva a péniszén, a hüvelykujjával a tetejét simogatva csak a szemembe néz. A mozdulataim gyorsabbak lesznek az övénél. Harry arca vörös és forró, a szemei könyörületért imádkoznak, az ajkai dagadtak a korábbi csókolózástól és el vannak távolodva egymástól. Sosem éreztem még így. Egyre forróbbnak érzem a testem.
- Szerintem én elfo-elfogok-
Nem tudom befejezni a mondanivalómat.
- V-várj meg Lou - mondja Harry, de már túl késő. Nyögve mondja a nevem. Amikor felé fordulok, a szemei csukva vannak, a feje hátra van döntve ahogy ő is elélvez, ami egy foltot hagy a pólóján.
Mindketten ott fekszünk, nehezen jutva levegőhöz.
- Ez egyszerűen- kezdem mondani.
- csodálatos volt - fejezi be helyettem.
Harry feláll, majdnem elbotladozva a nadrágjában. Besétál a fürdőszobába és néhány tiszta törülközővel jön vissza. Leveszi a pólóját majd letisztítja magát. Ezután belerázza magát a szűk nadrágjába és becsatolja az övét. Egy bizonyos távolságból látni lehet a homlokán gyöngyöző izzadtságcseppeket a szobában lévő fény miatt.
- Csak feküdni fogsz ott? - mondja Harry miközben egy törülközőt dob felém. Nem vettem észre hogy még mindig kint van a férfiasságom.
- Oh bocsánat.
- Ne érts félre, nagyszerű látvány volt - kacsint rám és az a bizonyos pimasz mosoly megint ott van az arcán. Halványan elmosolyodom, próbálva nem kínosan kijönni a szituációból. Ahogy állnék fel hogy felvegyem a nadrágom miután letisztítottam magam, hallani lehet ahogy Harry anyukája jön fel a lépcsőn.
- Harry? Mit csinálsz odabent? - kopog be az ajtón, majd Harryvel egymásra nézünk.


Haha elnézést, de mondhatni még élvezem is a kínzást. :D
Ne felejtsetek el +1-ezni és feliratkozni xlx




5 megjegyzés:

  1. Jaj teee!!!! Olyan izé vagy xdd siess a kövivel, és hidd el, megértem, hogy nincs szabad időd! Amúgy meg nagyon jól sikerült ez a rész is;)
    Puszi: Andi:*

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus👌
    Nem tudom elhinni, hogy Harry ilyen figyelmes volt. Istenem, de édesek😍
    Még mindig a hatása alatt vagyok.. Adheictisws. Ez a véleményem:D.
    Gyönyörű fordítás.
    Köszönöm💕
    S.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom aaaaay ! *heart eyes motherfucker*
      Én köszönöm Stella xlx

      Törlés
  3. Oké először bemutatkoznék mint új olvasód. Először komizok. Soha nem ment az első komizás. Nagyon örülök, hogy fordítasz mert belopta magát a történet.
    A részlől pedig : Váááááááááá ! Itt abba hagyni !!!!!! Meg fogok dögleni, ha nem fogod hamar hozni a részt !
    ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés